søndag den 14. januar 2018

Artikel marketing

Der er intet jeg elsker mere end en afslappet skriftlige arbejde tempo,. Leder du efter de ideelle ord, ændre indtil det punkt, når en sætning synger, re-perusing sektioner for at finde det skrøbelige udtryk eller vildfarne accentuering mark– eller re-perusing bare for at høre den dialekt, som jeg gjorde, trak virkelig ud af den blå luft. Også jeg nærer demonstration af ikke-komponere. Ærlige sandheden holde et øje på Wikipedia, som fremkalder nogle nye tanke, der skal undersøges, ved at surfe på nettet og læse artikler, og at der på dette punkt spørger Twitter for mere "forskning", og måske en glat skabt tweet, og at på det tidspunkt, naturligvis, beder Facebook. (Er det bare mig, eller gøre alle måder bede Facebook? Da jeg mener det, jeg er virkelig fristet til at gå tjekke det på nuværende tidspunkt ... )

Være, som det kan, hvad der sker, når du ikke har tilstrækkelig energi til at vente over sætninger eller trægt surfe på nettet? Du arbejder. Du skriver. Du tager sig af erhvervslivet. Er det idealisere? Sandsynligvis ikke. Være, at så kan det, kan du gøre det helt sgu stor. Jeg blev hjulpet til at huske dette, mens du er på opgave for en uge siden i Barcelona, hvor jeg fik til opgave at dække en indsamling til Linux Foundation og komponere fire historier i tre dage. I øjeblikket, til en farvet in-the-fleece forfatter, formentlig synes som en virkelig rutine gig– måske en cakewalk. I alle tilfælde, for en marketing specialist, der kan gå regelmæssigt fem justerer på tre passager over en måned, det var en stærk udfordring– hver dag som følge af datoer dvælet og byen Barcelona lokket ... på off chance for, at jeg kunne fuldføre min sammensætning.


www.styrkditunderliv.dk -Fysioterapi, inkontinens, naturtræning
www.flowcrete.dk  -  Epoxy, polyuretan, gulve, industrigulve, epoxygulve, polyuretan gulve
www.frostbolig.dk  - Boligcenter, sofa, spisebord, my home, senge, garderobe
www.kkbc.dk - køkken, bad, garderobe
www.lmi.dk - lederudvikling, psykiskarbejdsmiljø, coaching, 
www.minfysio.dk   * Fysioterapi, muskelspændinger, træning, rygsmerter
www.vlg.dk  *   Epoxy, polyuretan, gulve, industrigulve, epoxygulve, polyuretan gulve
www.interfloor.dk  *  Epoxy, polyuretan, gulve, industrigulve, epoxygulve, polyuretan gulve
www.villagertrud.dk  - Overnatning, bed and break fast, hotel, overnatning i kolding
http://dicendrinks.com - Brætspil, cafe, cafe i ålborg
www.modidesign.dk - Innovation, udvikling, produktudvikling
www.servicekompagniet.dk - rengøring, vinduespolering, erhvervsrengøring, privat rengøring
https://www.adhoc-translations.dk
www.proventus.dk - storprint, tryk af bøger, kachering, sleeking, banner, folie, bilreklamer
www.orangeprint.dk - storprint, tryk af bøger, kachering, sleeking, banner, folie, bilreklamer
www.jakon.dk - Entrepenør, byggeprojekter, projektledelse
http://livjohns.com - Samtaleterapi, psykoterapeut, coach, krise, angst
www.alnokolding.dk - køkken, bad, garderobe


Dermed har jeg afsluttet det. Samtidig, jeg blev hjulpet til at huske tre visheder, som kan være forbundet til nogen form for komponere venture, fra nyheder-støbning til at udforskende skrivning til copywriting:

1. Komponere frem– tror ikke tilbage på passager, du netop har udarbejdet. At modsætte sig den naturlige impuls til at backpedal og afvikle små bidder af dialekt, der ikke vil ikke være stor. Som forfattere, dette gør vi, da det er nemmere end at komponere det næste afsnit fra bunden– men det derudover holder os fra virkelig at komponere det næste passage. Det er en form for tøven.

2. Få visheder, og tilbagevenden til arbejde– nettet gør det så delectably enkel at være forfatter– du kan se ind i noget, du er nødt til at vide inden for et øjeblik. Noget! Det er i hvert fald derudover kaster en anden hindring i vejen for livet, som hver forfatter endelige mål. Da virkelig, hvad mange af os har det tog at se på, at en tilsyneladende ubetydelig detalje, vi har brug for, og efter at få ideelle tilbage til vores skriftlige arbejde? Forskere er daydreamers, alt taget i betragtning. Det er et stykke af, hvad gør os så stor på, hvad vi gør, men på samme tid er det fjende af det sidste udkast.

Læs også : Skriv en God Fortælling

3. Tage et stik på en utrolig enig i, at godt– Det ene er svært for os forskere til at sluge. Vi er alle tager et stik i betydning, bestræber sig for at finde ud af, at start af fejlfri, der kommer hver gang i et øjeblik, der minder os om, hvorfor vi fik i denne vanvittige virksomhed i første omgang. Være, som det kan, faktisk, uhyrlighed, vil normalt ikke kommer. Arrangementet? Få ord på skærmen, og masser af dem. Jo mere vi komponere, mere chancerne for stakken for at støtte os, at noget af det, vi foretager, i sidste ende, vil det være fantastisk. I mellemtiden er alle, at uddannelse vil sætte os i stand til at vise tegn på forbedring på at komponere ting, der er i hvert fald stor.

For sådan et betydeligt antal af amerikanske forskere, er det vores innovative og nysgerrige og pernittengryn hjerner, der har hjulpet os med at sejre i det skriftlige arbejde business– dog huske dette: disse træk kan beskytte os fra fremme, så godt.

Så her er min test til dig Selv i tilfælde af, at du har den ekstra tid, have en gå på at komponere som en skribent på forfaldsdato, og se, hvad det forbedrer situationen, du opretter. Forsøg det kun en time eller to– langt de fleste af os sandsynligvis ikke kan håndtere den slags effektivitet for nogen længere. Af hvilken metode vil det ændre din sammensætning? Jeg er ikke 100 procent hævet over enhver tvivl. Være, at så kan det, midt i de par timer af center og frem drev, kan jeg garantere dig dette: du vil få ord på skærmen, og nogle af dem vil være stor, og nogle, du bliver nødt til at backpedal og forandring. Det hele stykke af proceduren. Hvad er mere, hvem ved? Når du svirper på dette markante skifte i din cerebrum, du kan virkelig finde det strålende minimal baggrund af fejlfri, at du hele tiden søger efter, helt, når du ville ikke turde håbe længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kundeloyalitet som fælles mål

Kundeloyalitet som fælles mål Foredraget "Kundeloyalitet som fælles mål" udfordrer den ofte manglende forståelse og koordinerin...