tirsdag den 17. juli 2018

Bliv inspireret til en øget kundeorientering

Lad det være sagt med det samme: Et foredrag gør ikke din virksomhed mere kundeorienteret. Det kan til gengæld være med til at skabe interesse, fokus, åbne øjne og inspirere til at tage hul på arbejdet med at styrke fokus på kunderne.
Uanset hvilken funktion, du befinder dig i, leverer vi gerne en motiverende vitaminindsprøjtning i form af:
  • Fakta om kundeorientering og de typiske udfordringer i din funktion
  • Beregning af den forretningsmæssige værdi af øget kundeorientering
  • Inspiration til en øget kundeorientering inden for netop dit funktionsområde
  • Eksempler fra lignende virksomheder, der har succes med kundeorientering
  • Målrettede anbefalinger og inspirationsmateriale til det videre arbejde
Læs mere om vores foredrag specielt rettet mod topledelse, salg, marketing, kundeservice og forhandlere, og tøv ikke med at kontakte os, hvis du har specifikke ønsker til et foredrag i din virksomhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kundeloyalitet som fælles mål

Kundeloyalitet som fælles mål Foredraget "Kundeloyalitet som fælles mål" udfordrer den ofte manglende forståelse og koordinerin...