tirsdag den 17. juli 2018

Kundeloyalitet som fælles mål

Kundeloyalitet som fælles mål

Foredraget "Kundeloyalitet som fælles mål" udfordrer den ofte manglende forståelse og koordinering mellem hovedkontoret og forhandlerne. Dagligdagen for de to grupper er ofte meget forskellig og der kan derfor hurtigt opstå modstridende interesser. I stedet for ofte at skyde på hinanden bør parterne rette fokus mod et fælles mål om at styrke kundetilfredshed og -loyalitet. Få inspiration til et styrket samarbejdet med kunden i centrum og høst udbyttet i form af øget effektivitet, arbejdsglæde og indtjening.
Foredraget i overskrifter:
  • Introduktion til emnet kundetilfredshed og -loyalitet
  • Typiske udfordringer i samarbejdet mellem hovedkontor og forhandlere
  • Fokus på den forretningsmæssige værdi af en loyal kunde over tid
  • Inspiration til et optimeret samarbejde på basis af relevant kundeviden
  • Eksempler på forhandlere som arbejder succesfuldt med kundeloyalitet
  • Afsluttende anbefalinger og uddeling af inspirationsmateriale
Målgruppe: Foredraget henvender sig til funktionsansvarlige hos hovedkontor, forhandlerbestyrelser og butiks-/forhandlerledelser.
Billeder taget ved:

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar

Kundeloyalitet som fælles mål

Kundeloyalitet som fælles mål Foredraget "Kundeloyalitet som fælles mål" udfordrer den ofte manglende forståelse og koordinerin...