tirsdag den 17. juli 2018

En køreplan for lønsom kundeorientering


Road Map - En køreplan for lønsom kundeorientering

Vores foranalyse Road Map giver dig overblik over processen, som skal sikre, at I når jeres mål og får størst muligt udbytte af arbejdet mod en øget kundeorientering.

Mange virksomheder begiver sig på vej mod en øget kundeorientering uden at have en klar plan for, hvor de skal hen, eller hvordan de konkret skal nå frem.
I bedste fald tager det længere tid at nå målet end beregnet, i værste fald må virksomhederne opgive undervejs, fordi de har mistet orienteringen og argumenterne for at fortsætte.
Det er både dyrt og ressourcekrævende at vælge den forkerte vej til en øget kundeorientering, så Loyalty Groups klare anbefaling er: Få styr på køreplanen, før du begynder rejsen!

En sikker plan for lønsom kundeorientering

Road Map er en struktureret foranalyse, som sikrer dig den indsigt, som er nødvendig for at kunne planlægge og prioritere virksomhedens indsatser i det videre arbejde mod øget kundeorientering.
Du får blandt andet indsigt i:
  • det økonomiske potentiale i en øget kundeorientering
  • de overordnede faser og kontaktpunkter i kunderejsen
  • jeres samlede behov for kundeviden fremadrettet
  • tilfredshed og loyalitet hos et udvalg af jeres kunder
  • den optimale proces mod en øget kundeorientering.
Efter foranalysen har du en struktureret plan for, hvordan I skal gribe processen mod en øget kundeorientering an, for at opnå størst muligt udbytte af arbejdet med kundeorientering.
Loyalty Groups konklusioner og anbefalinger bliver samlet i en rapport, som fungerer som styringsværktøj i jeres videre arbejde med kundeorientering.

"Vi kunne ikke have været foruden Loyalty Groups grundige forarbejde. Det var en forudsætning for at ende op med så relevant og brugbar kundeviden som overhovedet muligt."
Kundedirektør, AP Pension

Styrket kundeorientering er vejen til vækst

Du har de bedste forudsætninger for at nå målet om en øget kundeorientering, når du er klædt på med en veldokumenteret køreplan og de forretningsmæssige argumenter for at følge den.
Forude venter udbyttet af jeres styrkede kundefokus i form af øget kundeloyalitet og indtjening. Jeres kunder vil belønne jeres fokus ved at blive hos jer i længere tid, købe mere hos jer og anbefale jer til andre.
Husk det, når du møder det første skarpe sving på vejen mod øget kundeorientering!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kundeloyalitet som fælles mål

Kundeloyalitet som fælles mål Foredraget "Kundeloyalitet som fælles mål" udfordrer den ofte manglende forståelse og koordinerin...